Przejdź do treści
Reklama
Top menu
Najnowsze wydanie
Autorzy
Archiwum
Newslettery
Podkast
Serwisy
Fundacja
Prenumerata
User menu
Zaloguj
Kup Tygodnik
☰
Użytkownik
Zaloguj
Szukaj
Menu
Najnowsze wydanie
Autorzy
Archiwum
Newslettery
Podkast
Serwisy
Fundacja
Prenumerata
Tematy
Kraj
Wiara
Kultura
Zmysły
Świat
Historia
Nauka
Więcej
O nas
Redakcja
Wydawca
Nagrody i wyróżnienia
Reklama w Tygodniku
Regulamin serwisu
Polityka prywatności
Nota wydawnicza
Nota prawna
Kontakt
Tematy
Kraj
Wiara
Kultura
Zmysły
Świat
Historia
Nauka
Kup Tygodnik
Dodatek: All Improvviso
Dodatek "All Improvviso" ukazał się wraz z numerem:
TP 39/2013
.
Spis treści numeru
Artykuły w dodatku
Konkurs dla Czytelników
TP
Pod czyim okiem Arianna Savall kontynuowała w Barcelonie naukę gry na harfie?
Gliwicka improwizacja
TP
Mówią o nim „mały festiwal wielkich wydarzeń”.
U stóp wulkanu
Jakub Puchalski
Usłyszeć Neapol... i nie umierać. Dźwięki miasta są wyrazem życia. Muzyka – nawet pogrzebowa – sama przez się nigdy nie jest końcem.
Celtycki Feniks
Krzysztof Komarnicki
Dlaczego Jordi Savall bierze się za muzykę celtycką? Bo jest! Dlaczego gra ją na wioli? Bo umie!
Co ma klezmer do improwizacji?
Dorota Szwarcman
Każdy prawdziwy klezmer czuł się ściśle związany ze swoim instrumentem. Musiał być wirtuozem.