Przejdź do treści
Reklama
Top menu
Najnowsze wydanie
Autorzy
Archiwum
Newslettery
Podkast
Serwisy
Fundacja Tygodnika Powszechnego
Szukaj
Szukaj
User Menu
Zaloguj
Link do sklepu
Kup Tygodnik
☰
Użytkownik
Zaloguj
Szukaj
Menu
Najnowsze wydanie
Autorzy
Archiwum
Newslettery
Podkast
Serwisy
Fundacja Tygodnika Powszechnego
Tematy
Kraj
Wiara
Kultura
Zmysły
Świat
Historia
Nauka
Więcej
O nas
Redakcja
Wydawca
Reklama w Tygodniku
Regulamin serwisu
Polityka prywatności
Nota wydawnicza
Nota prawna
Kontakt
Tematy
Kraj
Wiara
Kultura
Zmysły
Świat
Historia
Nauka
Menu sklepu
Kup Tygodnik
Dodatek: Społeczna odpowiedzialność biznesu
Dodatek "Społeczna odpowiedzialność biznesu" ukazał się wraz z numerem:
TP 50/2013
.
Spis treści numeru
Artykuły w dodatku
CSR na szczytach
Agnieszka Szymaszek
Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe działa dzięki społecznej pracy ratowników, środkom przekazywanym przez państwo polskie, oraz – w coraz większym…
Nie tylko filantropia
Marcin Żyła
,
Piotr Glen
Piotr Glen, Grupa PZU: Jeśli firma postępuje odpowiedzialnie, nie ma w tym nic złego, że się tym chwali. Powinna jednak dbać o właściwe proporcje.
Jeden do dziesięciu
Mirosław Konkel
,
Bolesław Rok
Bolesław Rok: Mały biznes i CSR to światy równoległe, które przecinają się rzadko. Firmy z sektora Małe i średnie przedsiębiorstwa widzą w społecznej…
Wachlarz
Mirosław Konkel
Zielone technologie, opieka nad dziećmi w krajach rozwijających się, troska o własnych pracowników – możliwości prowadzenia społecznie odpowiedzialnego biznesu…
Społecznie dojrzali
Anna Goc
,
Marcin Żyła
Wraz ze spadkiem liczby pytań o to, czym CSR jest, wzrasta liczba i różnorodność projektów z tego zakresu i osób w nie zaangażowanych.
Zawsze z pasją
TP
Kilka lat temu wchodzących do londyńskiej kwatery głównej jednej z największych sieci sklepów odzieżowych na świecie witał ogromny elektroniczny baner.