Reklama

Ładowanie...

Intymność nie na sprzedaż

24.06.2013
Czyta się kilka minut
„TP” 25/13
W

W ostatnim numerze „Tygodnika” opublikowaliśmy reportaż Anny Golus („Intymność na sprzedaż”) o popularnych produkcjach telewizyjnych TVN: „Superniani”, „Idealnej niani” i „Surowych rodzicach”. Autorka dowodziła, że programy, które mają pomagać w wychowaniu dzieci, łamią ich prawo do godności i intymności. Podobne opinie wyrazili psycholodzy oraz byli uczestnicy „Superniani” (jeden z bohaterów reportażu, ojciec dzieci uczestniczących w programie, opowiedział o kulisach nagrania, a także o emocjonalnych szkodach, na jakie narażono dzieci). Tekst Anny Golus wywołał żywy oddźwięk na facebookowym profilu „Tygodnika”.

Do psychologa dziecięcego chodzę z synem bez kamery. Polecam.
Agnieszka

To jest fenomen naszych czasów – do psychologa to wstyd, do telewizji to sukces!
Katolicka Mama

Podjęty temat jest bardzo ważny. To pytanie o granicę...

2896

DZIĘKUJEMY, ŻE NAS CZYTASZ!

Żeby móc dostarczać Ci więcej tekstów najwyższej dziennikarskiej próby, prosimy Cię o wykupienie dostępu. Wykup i ciesz się nieograniczonym zasobem artykułów „Tygodnika”!

Masz już konto? Zaloguj się

Dostęp trzymiesięczny
69,90 zł

Przez 92 dni będziesz mieć dostęp do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum. 

Dostęp roczny
199,90 zł

360 zł 160 zł taniej 
365 dni nieograniczonego dostępu do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.

Dostęp 10/10
10,00 zł

Przez 10 dni będziesz mieć dostęp do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum. 

Napisz do nas

Chcesz podzielić się przemyśleniami, do których zainspirował Cię artykuł, zainteresować nas ważną sprawą lub opowiedzieć swoją historię? Napisz do redakcji na adres redakcja@tygodnikpowszechny.pl . Wiele listów publikujemy na łamach papierowego wydania oraz w serwisie internetowym, a dzięki niejednemu sygnałowi od Czytelników powstały ważne tematy dziennikarskie.

Obserwuj nasze profile społecznościowe i angażuj się w dyskusje: na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube. Zapraszamy!

Newsletter

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]