Reklama

W SIECI

W SIECI

27.03.2012
Czyta się kilka minut
19 - 26 marca 2012
N

NA FACEBOOKU

„Nie wierzę w skuteczne przejęcie przez blogerów i amatorów z sieci społecznościowych śledczo-kontrolnych funkcji prasy na poziomie wyższym niż tabloidowy” – stwierdził Jacek Dukaj w ostatnim numerze „TP”. Dyskutują z nim Czytelnicy na Facebooku: ~Marek Wilk: Bardzo się nie zgadzam. Choćby dlatego, że blogerzy coraz częściej odwalają dobrą dziennikarską robotę (do tego mogą sobie pozwolić na komentarze i podsumowania, których nie mogą ryzykować dziennikarze pracujący dla mainstreamowych mediów). ~Krzysztof Urbański: W przypadku ACTA, ale nie tylko, widać było, że „stare media” ewidentnie nie dały rady i „sieć” musiała radzić sobie sama. Sieć dopiero uczy się być czwartą władzą (ale jest w tym coraz lepsza i bardziej skuteczna), za to stare media czwartą władzą po prostu przestają być. To stare media idą w kierunku...

2016

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie! 

Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, roczny lub płatność za pojedynczy artykuł.

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]