Co nas ocali przed kryzysem klimatycznym? W nowym wydaniu specjalnym „Tygodnika Powszechnego” oddajemy głos planecie. Wśród Autorek i Autorów Adam Wajrak, ks. Michał Heller, Beata Chomątowska, Szymon Hołownia, Andrzej Stasiuk, Filip Springer, Michał Zadara, Łukasz Lamża i inni.
Reklama i ogłoszenia
Kontakt:
Anna Pietrzykowska
kom. 602 590 416
e-mail: pietrzykowska@tygodnik.com.pl, reklama@tygodnik.com.pl
Mateusz Gawron
kom. 602 331 791
e-mail: gawron@tygodnik.com.pl
NASZA OFERTA
- Ogłoszenia w wielu formatach
- Możliwość dołączania insertów i zamieszczania komunikatów
- Cztery razy w roku - dodatek Książki w Tygodniku
- Reklama na stronie www.TygodnikPowszechny.pl
Redakcja zastrzega sobie prawo odmowy zamieszczenia ogłoszenia, reklamy lub insertu, jeśli ich treść lub forma pozostają w sprzeczności z prawem lub z linią programową i charakterem pisma (art. 36 p. 4 Prawa prasowego).
CENNIK REKLAM (wszystkie ceny netto)
Cała strona (198 x 273 mm netto+5 mm spadu) 29 900,00 PLN
okładka II (198 x 273 mm netto+5 mm spadu) 39 900,00 PLN
okładka III (198 x 273 mm netto+5 mm spadu) 35 900,00 PLN
okładka IV (198 x 273 mm netto+5 mm spadu) 49 900,00 PLN
rozkładówka 59 900,00 PLN
1/2 strony (reklama pion: 92 x 273 mm netto+5 mm spadu; reklama poziom: 198 x 133 mm netto+5 mm spadu) 15 900,00 PLN
1/3 strony (reklama pion: 63 x 273 mm netto+5 mm spadu; reklama poziom: 198 x 93 mm netto+5mm spadu) 13 900,00 PLN
1/4 strony (reklama poziom: 198 x 73 mm netto+5 mm spadu) 12 900,00 PLN
Insert od 0,50 zł
Ceny nekrologów umowne. Nekrologi do aktualnego numeru przyjmujemy do każdego piątku do godz. 14.00, po tej godzinie nekrolog może zostać opublikowany w kolejnym numerze.
Top banner (728x90 px) cena do uzgodnienia
Sidebar (220x220 px) cena do uzgodnienia
ZALECENIA TECHNICZNE DLA PLIKÓW Z REKLAMĄ
- Pliki przygotowane na spady muszą zawierać cropmarki / znaki cięcia odsunięte 3 mm od pola netto.
- Na pliki przygotowywane na spady dodajemy nadruk słowa "REKLAMA" literą jednoelementową 6 pt w górnych partiach materiału 9 mm od cięcia/grzbietu
- Zalecamy sprawdzenie opcji Overprint/Nadruk dla jasnych elementów.
- Ze względu na wykonywaną u nas korektę tekstów, zalecamy wcześniejsze przekazywanie plików.
1. Reklamy na okładki.
1.1 Suma kolorów 300%, nie załączać profili barwnych do plików
1.2 Litery w kontrze: dwuelementowe nie mniejsze niż 9 pt.
2. Reklamy do wnętrza „Tygodnika”
2.1 Suma kolorów 260%, nie załączać profili barwnych do plików
2.2 Litery w kontrze: dwuelementowe nie mniejsze niż 10 pt., nie zaleca się stosować kontry do płaszczyzn barwnych w 4 kolorach.
2.3 Ważne elementy graficzne (logotypy, teksty) odsunięte od krawędzi spadu min. 9 mm w reklamach na spad.
Redakcja zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia ogłoszenia na podstawie Prawa Prasowego § 36, p. 4.