Reklama w „Tygodniku" to:
- Ogłoszenia prasowe i internetowe w sprawdzonych formatach, gwarantujących dobre zasięgi
- Bardzo atrakcyjne rabaty, szczególnie przy umowach stałych i kontynuacji współpracy
- Niższe ceny dla sektora NGO' sów, dla instytucji społecznych, kulturalnych oraz wydawców
- Dotarcie do wyjątkowych Czytelników wydania papierowego – według badań Kantar Media 88% z nich ma wykształcenie wyższe, 56 % jest w wieku 26-45; ponad połowa to mieszkańcy dużych miast, większość z nich deklaruje dochody w gospodarstwie domowym na poziomie od 2 do 5 tys. złotych na osobę. Czyta nas - na różnych nośnikach - w wydaniu papierowym i w wydaniach cyfrowych ok. 120 tysięcy osób. Nasz profil FB oraz grupy tematyczne: kulinarno-kulturalna „Smaki” oraz literacka „Książki w Tygodniku” to grono 120 tys. aktywnych użytkowników. 13 tysięcy osób śledzi nas na Instagramie, 46 tys. na Twitterze. Blisko 20 tysięcy osób odbiera naszego newslettera
- Dotarcie do jednej z największych w Polsce grupy stałych Prenumeratorów - ponad 7 tys. osób
- Ogłoszenia prasowe w kilku tytułach: „Tygodnik Powszechny”, w kwartalniku „Tygodnik Powszechny - wydanie specjalne” oraz na stronie TygodnikPowszechny.pl
- Cykliczne autorskie dodatki kulturalne - m. in. „Włóczykij kulturalny”, „Książki w Tygodniku” - oraz historyczne i społeczne
- Możliwość dołączania insertów do całości nakładu lub wskazanego zasięgu pisma
- Możliwość publikacji dodatków dot. wydarzeń kulturalnych
- Możliwość publikacji nekrologów
- Możliwość publikacji ogłoszeń sądowych, przetargowych i komunikatów
- Bezpośredni kontakt z działem sprzedaży i możliwość negocjacji cen
Co nas wyróżnia?
Dbamy, by Państwa reklamy były dobrze wyeksponowane. Każda reklama przechodzi u nas korektę tekstową oraz graficzną - dlatego zawsze prosimy, by pliki reklam były gotowe wcześniej.
Zabiegamy o to, by liczba reklam nie przekraczała 10 proc. wydania - by Państwa ogłoszenia nie zginęły w natłoku innych treści reklamowych i by Czytelnik mógł się z nimi zapoznać. Pomagamy w przygotowaniu graficznym ogłoszenia.
Każdemu Reklamodawcy doradzimy najlepszy wybór miejsca, częstotliwości oraz nośnika - tak, by osiągnąć największą skuteczność.
Co bardzo ważne: nie stosujemy tak zwanej reklamy natywnej, ukrytych, nieoznaczonych tekstów sponsorowanych, nie stosujemy kryptoreklamy.
Reklamodawcy nie mają wpływu na linię redakcyjną „Tygodnika”. Redakcja podejmuje suwerenne decyzje dotyczące zawartości pisma, i zastrzega sobie prawo odmowy zamieszczenia ogłoszenia, reklamy lub insertu, jeśli ich treść lub forma pozostają w sprzeczności z prawem, linią programową czy charakterem pisma (zgodnie z art. 36 p. 4 Prawa prasowego).
„Tygodnik Powszechny” jest tworzony z myślą o Czytelnikach - Państwa klientach. Dzięki takiej polityce reklamowej zaufanie do pisma, jego czytelnictwo i wiarygodność stale rosną - a Państwo jesteście częścią tego sukcesu.
- Zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego:
Anna Pietrzykowska
Koordynatorka
Projekty Specjalne
Tel. kom. 602 590 416
e-mail: pietrzykowska@TygodnikPowszechny.pl
Mateusz Gawron
Specjalista ds. reklamy
Tel. kom. 602 331 791
e-mail: gawron@TygodnikPowszechny.pl
CENNIK REKLAM (ważny od 1 lutego 2023, ceny netto)
„Tygodnik Powszechny” wydanie podstawowe
okładka II 65 900,00 PLN
okładka III 59 900,00 PLN
okładka IV 75 900,00 PLN
strona wewnątrz numeru 45 900,00 PLN
rozkładówka 79 900,00 PLN
1/2 strony 24 900,00 PLN
1/3 strony 19 900,00 PLN
1/4 strony 17 900,00 PLN
insert od 0,50 PLN / za sztukę
nekrolog od 270 PLN (wycena indywidualna, zależna od powierzchni - liczona w cm2)
ogłoszenia sądowe, komunikaty (wycena indywidualna, zależna od powierzchni - liczona w cm2)
DOPŁATY:
1. część pisma +20 proc
wskazanie strony +20 proc
przygotowanie graficzne - w zależności od formatu - 300-500 PLN
TygodnikPowszechny.pl (350 tys. realnych użytkowników miesięcznie)
double billboard (750 x 200 px) Cena CPM (1000 odsłon) - 200 PLN
box (220 x 220 px) Cena CPM (1000 odsłon) - 150 PLN