Reklama

Strategia po staremu

Strategia po staremu

07.09.2013
Czyta się kilka minut
Jeśli w ostatnich dniach zdarzyło się Donaldowi Tuskowi coś pozytywnego, to na pewno był to wywiad, którego udzielił Jarosław Kaczyński „Rzeczpospolitej”.
W

Wywiad natychmiast rozwałkowany przez media, bo też zawierał wszystko to, czego w ostatnich miesiącach prezes PiS unikał – sięgające głęboko w przeszłość oskarżenia, niedopowiedziane podejrzenia i uogólnienia, które mogą niepotrzebnie ranić potencjalnych zwolenników. Po prostu – „stary, dobry Kaczyński”.
Każdy, kto nie jest szczerym zwolennikiem lidera PiS, pewnie znajdzie w tym wywiadzie coś, z czym się nie zgadza. Spore grono zwolenników też chyba wolałoby kilka wątków przemilczeć. Kluczowe znaczenie ma jednak generalne podejście. Nie jest ważne, na co wskazują badania społeczne, co wynika z analiz i codziennych rozmów Polaków. Nie ma znaczenia strategia przyjęta przez partię, zaangażowanie zewnętrznych sił i postaci – nawet jeśli przynosi sondażowe sukcesy. Ważne jest to, co prezesowi ciśnie się na usta. Zaś ciśnie mu się wizja walki wyborczej z przeciwnikiem bezwzględnym i...

1930

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie! 

Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, roczny lub płatność za pojedynczy artykuł.

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]