Reklama

Korporacje? Nie, dziękujemy.

Korporacje? Nie, dziękujemy.

06.05.2019
Czyta się kilka minut
PIOTR TRACZ / REPORTER
3

30 lat po otwarciu wolnego rynku coraz mniej młodych chce pracować w korporacjach. Co więcej, według raportu firmy doradczej Deloitte „Pierwsze kroki na rynku pracy 2018” ubywa tych, którzy chcieliby pracować jako menedżerowie. Trend ten jest uzależniony od wieku – im ktoś jest starszy, tym mniej chętny do awansowania i brania odpowiedzialności za zespół. Jak to wytłumaczyć? Dla niektórych badaczy to wyraz innego podejścia tzw. pokolenia Z do pracy i obowiązków – ci „młodzi gniewni”, świadomi swojej wartości, coraz częściej decydują się na zakładanie własnych firm, pracując mobilnie, wyłącznie przez internet.

Ten materiał jest bezpłatny, bo Fundacja Tygodnika Powszechnego troszczy się o promowanie czytelnictwa i niezależnych mediów. Wspierając ją, pomagasz zapewnić "Tygodnikowi" suwerenność, warunek rzetelnego i niezależnego dziennikarstwa. Przekaż swój datek:

Dodaj komentarz

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]