Zrobione, nie zapłacone

Cieszę się, że w wywiadzie Anny Matei z prof. Ireną Kotowską “Rodzina na rynku" (“TP" nr 10/04) znalazł się tak obszerny fragment dotyczący szeroko pojętego gratyfikowania pracy domowej kobiet. Po dwóch latach, nie zawsze rozumianej przez dużą część grup kobiecych, kampanii “Zrobione-Zapłacone" temat przebił się jednak do społecznej świadomości i pewnie za jakiś, choćby i długi czas, coś z tego dla kobiet wyniknie. Na razie ważne jest to, że ktoś chce ich wysłuchać.

ANNA MIESZCZANEK, koordynatorka kampanii "Zrobione-Zapłacone" (www.kasakobiet.ngo.pl)

Dziękujemy, że nas czytasz!

Wykupienie dostępu pozwoli Ci czytać artykuły wysokiej jakości i wspierać niezależne dziennikarstwo w wymagających dla wydawców czasach. Rośnij z nami! Pełna oferta →

Dostęp 10/10

  • 10 dni dostępu - poznaj nas
  • Natychmiastowy dostęp
  • Ogromne archiwum
  • Zapamiętaj i czytaj później
  • Autorskie newslettery premium
  • Także w formatach PDF, EPUB i MOBI
10,00 zł

Dostęp roczny

365 zł 95 zł taniej (od oferty "10/10" na rok)

  • Natychmiastowy dostęp
  • Ogromne archiwum
  • Zapamiętaj i czytaj później
  • Autorskie newslettery premium
  • Także w formatach PDF, EPUB i MOBI
269,90 zł
© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]

Artykuł pochodzi z numeru TP 12/2004